utorak, 7. veljače 2017.

ISPOVESTI: Živcira me što svi misle da sam neodgovorno derle jer imam dijete s 22 godine. Bilo je planirano, nije se omaklo, nije mi život stao i nisam nesretn…


Živcira me što svi misle da sam neodgovorno derle jer imam dijete s 22 godine. Bilo je planirano, nije se omaklo, nije mi život stao i nisam nesretna! Studiram, učim, polažem ispite kao i svi ostali.

MNisam zaostala glupača, želim raditi i uspjeti u životu, ali i želim djecu i mislim da mi nema nitko pravo soliti pamet jer je to moj život i ja redam prioritete kako želim i kako mogu. Ja nikom ne prigovaram ako kaže da ne želim djecu uopće ili ako se želi provoditi pa tek onda sve ostalo.

Mrzim vrijeme u kojemu živim jer su svi ovi liberalni ljudi otvorenog uma najsličniji onima koji su slijepo tvrdili da je Zemlja ravna ploča i spaljivali sve ostale suprotnog mišljenja.

0 komentari:

Objavi komentar