utorak, 7. veljače 2017.

ISTA BABICA PORODILA MAMU I 25 GODINA KASNIJE – NJENU ĆERKU.


Mlada mama Britani Alard Perimen na Fejsbuku je objavila dve fotografije s predivnom pričom. Babica Dafni Džouns Voker pre 25 godina pomogla joj je da dođe na svet, a sada je to isto učinila za njeno dete, ćerkicu Kerolajn.

Mlada mama Britani Alard Perimen na Fejsbuku je objavila slike s predivnom pričom u kojoj zahvaljuje jednoj babici. Dafni Džouns Voker pre 25 godina pomogla joj je da dođe na svet, a sada je to isto učinila za njeno dete.

Na gornjoj fotografiji vidi se mlada Dafni koja drži Britani kao bebu pre 25 godina, a donja fotografija prikazuje istu babicu dok drži bebu koju je rodila Britani, ćerkicu Kerolajn, čijem je porođaju takođe prisustvovala.



Uz fotografije, Britani je napisala:

“Želim da vam ispričam priču o medicinskoj sestri na ovim fotografijama. Njeno ime je Dafni Džouns Voker i Bog nam ju je dao za našu babicu. Kažem našu jer nije bila babica samo za mene i Kerolajn, nego i za moju mamu. Devetog septembra, 1990. Doun Elard me rodila. Ceo život slušam o Dafni. Čula sam koliko je divna, puna podrške i neverovatna. Slušala sam mamu kako se je setila stotinu puta.

Nakon 25 godina, dva meseca i 29 dana došla sam u porodilište i tamo je bila babica koja je bila na mom porođaju. Pokazala sam joj fotografiju od pre puno godina, koju sam nosila u bolnicu jer sam htela da upoznam ženu koja je bila anđeo mojoj mami.

Kad je Dafni ušla u prostoriju, mama ju je odmah prepoznala od pre 25 godina. Nije mogla da veruje! Skočila je i zagrlila je, i sve smo plakale. To je bilo noć prije nego što se rodila Kerolajn. Smejale smo se, pričale, a Dafni je brinula za nas do kraja svoje smene, a onda je morala da ode kući.



Ceo dan sam bila u trudovima, ali Kerolajn još nije bila spremna da izađe, a tada se Dafni vratila. I tako sam bila tamo, 25 godina nakon što mi je pomogla da dođem na svet, ponovo se oslanjajući na dragu Dafni. Verujući joj da će sve biti u redu, prateći njena uputstva, slušajući blagoslove kojima je obasipala našu Kerolajn. Kerolajn se rodila, a Dafni je bila uz nas.

Neverovatna čast i poseban blagoslov. Volimo te, Dafni!”

Britanina mama Doun za Dafni je izjavila da je sestra ‘anđeo’ nakon što joj je pomogla na teškom porođaju na kojem nije bilo nijednog člana njene porodice.

“Bila je preplašena… ali sve je prošlo dobro jer je Dafni bila tamo. Ona je mojoj mami bila anđeo, i mama mi je rekla da ne bi uspela da preživi ovo bez nje”, ispričala je Britany za AL.com.

Želim da babice znaju koliko su nam važne

Ova mlada mama, kao i druge mame koje nikad neće zaboraviti žene koje su im pomogle na porođaju, samo želi da sestre poput Dafni znaju koliko su važne.

Babice menjaju svet brigom za trudnice, majke i decu

“Želim da zna koliko života je dirnula… Znam da je puno medicinskih sestara poput nje i želim da znaju da mogu promeniti živote svojih pacijenata ako se brinu za njih i vole ih”, rekla je.

Dafni već 41 godinu radi kao medicinska sestra u Medicinskom centru Brukwud u američkoj državi Alabama, a poznata je kao ‘šaptačica bebama’.

“Svi ste mi ulepšali dan. Imam prilike da delim najvažniji dan u životima toliko puno posebnih i predivnih porodica. To je blagoslov i celo vreme zahvaljujem Isusu zbog toga”, napisala je skromna babica.

0 komentari:

Objavi komentar