četvrtak, 9. veljače 2017.

Ja sam rodila sa 18, ali ne mogu reci da sam u potpunosti uspjela.. Jesam


Ja sam rodila sa 18, ali ne mogu reci da sam u potpunosti uspjela.. Jesam samo jednim dijelom jer sam podarila zivot jednom prekrasnom biću koje me cini sretnom iz dana u dan svojim malenim nevinim osmjehom.

S druge strane sam morala napustiti srednju i to jako dobru srednju, zrtvovati puno vise nego moj decko. U pocetku dok nisam rodila on place od srece, obecava se brinuti o nama, uozbiljiti se. A sada kada sam rodila stignem jesti jednom, najvise dva puta u danu, dok decko ima vremena sa sve sto zeli. Od svakodnevnog igranja igrica po 10 sati dnevno i vise, pa do toga ako mu se u pola dana prispava on legne i naspava se a ne pita kako je meni nocima biti budna zbog bebe i milion takvih primjera imam.

Ja znam i vidim da on voli svoje dijete i mene ali tu ljubav treba dokazati, a ne dokazuje se drzanjem bebe sat vremena u danu.Tesko je biti mlad roditelj, pogotovo mlada mama. Muski su upravo takvi dok se ne ižive naci ce bilo kakav nacin da si to nadoknade. Jos trpim njegova javljanja bivsim curama da bi ih kao rugao ili da bi vidio sta ima kod njih novo.

0 komentari:

Objavi komentar