subota, 4. veljače 2017.

BILA SAM DRUGA GODINA FAKULTETA I RAZMIŠLJALA SAM DA UDUSTANEM...

z
Bila sam druga godina fakulteta i razmišljala sam da odustanem jer mi je ostalo 6 predmeta za treću godinui nikako nisam mogla nać neku motivaciju za učenjem. Jednostavno sam smatrala da je nemoguće da sve položim, tako da sam se u startu predala.

Bukvalno na dan kada sam krenula na faks da se ispišem i da umem moja dokumenta nazvala me starija sestra i rekla da će postati mama, tj da ću ja postat tetka. Uh kako sam se razveselila, kako mi ta informacija vratila volju za život. Sestra je 7 godina pokušavala da zatrudni i nikako nije uspijevala, ali nije odustajala i na kraju je nagrađena za sav svoj trud. Ljudi moji, od tada, sve sam predmete dala u roku, znači završila faks u roku. Već 3 godine radim u jednoj jakoj firmi, u struci i imam izvanrednu platu.

Kad vidim sestrića, suze mi na oči krenu jer je on zaslužan za moj uspjeh u životu. Kao da ga je sam Bog poslao da mi ukaže na pravi put, jer posle njega,sestra iako ima želju da rodi još jedno dijete ponovo ne može da zatrudni.

0 komentari:

Objavi komentar