ponedjeljak, 30. siječnja 2017.

ISPOVESTI: E pa ovako, agresivna sam osoba, imam hiperkinetički poremećaj, ali u većini slučajeva umem da…

1830401i
E pa ovako, agresivna sam osoba, imam hiperkinetički poremećaj, ali u većini slučajeva umem da suzbijem tu agresiju i da se kontrolišem.

U poslednje vreme kad god dođe vikend i ja malo popijem ne umem da kontrolišem tu agresiju u meni. Juče je bilo strašno, tukla sam decka, ruka mi je modra od pesničenja a njemu je nos nadut, celo lice izgrebano i modro oko. Mnogo mi je žao, najgore je što se ja toga uopšte ne sećam, tek kada sam ga videla posle par sati, i kad mi je on ispričao shvatila sam šta sam uradila.

Nije prvi put, ali prvi put je bilo ovoliko ekstremno. Od danas pauziram sa alkoholom, a i mozda potražim stručnu pomoć u vezi te agresije u meni.

0 komentari:

Objavi komentar